Оновленні завдання для вивчення і опрацювання!
На період 04.05 - 11.05 2020 р.
Прохання всіх учнів зареєструватись в Classroom під своїм прізвищем та ім'ям. Завдання в Classroom виконувати відповідно до теми, результати відправляти на Viber або електрону пошту.
Матеріали з відео і прикладами розміщені по курсах і темах.
1 курс (10,15,16 групи) Classroom код для курсу: po2svjf
2 курс (12,14,18 групи) Classroom код для курсу:tcwdxws
3 курс (11,13,17 групи) Classroom код для курсу:jqexipu
Усім групам опрацьовані теми конспектувати в зошити!
10 група та 16 група
Опрацювати матеріал підручника Бевз 2018 рік " Математика 10 клас"
Повторити параграфи по темі "Похідна та її властивості"
Найбільше і найменше значення функції на проміжку
§ 18. Найбільше і найменше значення функції с.142-146
Домашнє завдання:
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=432446 (виконуємо один раз під своїм прізвищем не пізніше 10.05.2020р.)
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=432446 (виконуємо один раз під своїм прізвищем не пізніше 10.05.2020р.)
15 група
Опрацювати матеріал підручника Бевз 2018 рік " Математика 10 клас"
Границя функції в точці. Механічний та геометричний зміст похідної
§ 14 Приріст аргументу і функції в точці
Домашнє завдання:
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=731491 (виконуємо один раз під своїм прізвищем не пізніше 10.05.2020р.)
Домашнє завдання:
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=731491 (виконуємо один раз під своїм прізвищем не пізніше 10.05.2020р.)
12 група
Геометрія: Опрацювати матеріал підручника Бевз 2019 рік " Математика 11 клас"
Піраміда. Правильна піраміда
§ 18. Піраміда
Домашнє завдання:
На курсі Classroom "Многогранники" прослухати відеоматеріал по темі "Піраміда" та виконати самостійну роботу "Піраміда."
На курсі Classroom "Многогранники" прослухати відеоматеріал по темі "Піраміда" та виконати самостійну роботу "Піраміда."
18 група
Алгебра: Матеріал вичитаний. Здати контрольну роботу по темі "Інтеграл та його застосування"
Геометрія: Опрацювати матеріал підручника Бевз 2019 рік " Математика 11 клас"
Піраміда. Правильна піраміда
§ 18. Піраміда
Домашнє завдання:
На курсі Classroom "Многогранники" прослухати відеоматеріал по темі "Піраміда" та виконати самостійну роботу "Піраміда."
На курсі Classroom "Многогранники" прослухати відеоматеріал по темі "Піраміда" та виконати самостійну роботу "Піраміда."
14 група
Геометрія: Опрацювати матеріал підручника Бевз 2019 рік " Математика 11 клас"
На курсі тема "Многогранники" послухати відео матеріал "Перерізи многогранників"
Побудова перерізів многогранників. Метод слідів
2 курс (12,14,18 групи) Classroom код для курсу:tcwdxws
На курсі тема "Многогранники" послухати відео матеріал "Перерізи многогранників"
Домашнє завдання:
На курсі Classroom "Многогранники" прослухати відеоматеріал по темі та виконати самостійну роботу "Перерізи многогранників"
На курсі Classroom "Многогранники" прослухати відеоматеріал по темі та виконати самостійну роботу "Перерізи многогранників"
11 група, 13 група та 17 група
В Classroom переглядати матеріали по підготовці до ЗНО. Виконувати запропоновані тести і завдання для кращої підготовки.
Зареєструватися на безплатні курси у блозі в розділі ЗНО
3 курс (11,13,17 групи) Classroom код для курсу:jqexipu
21 та 22 групи
Виконати КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ по темі "Похідна та її застосування" https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1nipF9jM7XebMxf3mCBGnJ61bIFSvg-fp
"Інтеграл та його застосування"
Інтегрування раціональних функцій |
|
1 |
|
Лекція |
В.П. Дубовик стор. 352; №32 |
Інтегрування ірраціональних і трансцендентних функцій |
|
1 |
|
Лабораторно-практичне
заняття |
В.П. Дубовик стор. 355; №32 |
Задачі, що приводять до визначеного інтеграла |
|
|
1 |
Самостійна робота |
В.П. Дубовик стор. 365; №2 |
Означення та умови існування визначеного інтеграла |
|
1 |
|
Лекція |
В.П. Дубовик стор. 367; №4 |
Властивості визначеного інтеграла |
|
1 |
|
Лабораторно-практичне
заняття |
В.П. Дубовик стор. 370; №7 |
Інтеграл із змінною верхньою межею. |
|
|
1 |
Самостійна робота |
В.П. Дубовик стор. 376;скл.
конспект |
Немає коментарів:
Дописати коментар